Welkom




WELKOM op dit weblog.
Mijn naam is Joke en één van mijn hobbies is het maken van Barbiekleertjes.
Ook maak ik kleding voor Ken, Skipper en Kelly.
Ik doe dat al jaren en nog steeds met veel plezier. De kleertjes verkoop ik via mijn Etsywinkeltje (link in de zijbalk rechts).
Dit weblog is dus NIET de verkoopsite, maar slechts een kijkje achter de schermen ervan. Ik vind het leuk om te schrijven over deze hobby en te laten zien waar ik mee bezig ben. Ook geeft het lezers van dit blog de mogelijkheid om te reageren en vragen te stellen over de kleertjes die ik maak.
Ik hoop dat je het hier leuk vindt en misschien haal je er wel de inspiratie uit om zelf ook aan de slag te gaan.
Joke.

zondag 16 november 2014

Mix & Match



Ik schreef er al eerder over, maar nu zijn ze dan klaar!
De mix & match kleertjes.
Het zijn drie setjes geworden waarvan de kleertjes onderling allemaal met elkaar te combineren zijn.
Gewoon... omdat ik niet kon kiezen.
Jasje of vestje?
Topje of trui?
Rokje of lange broek?
Dan maar van alles maken en daar diverse setje van samenstellen ;-)




Deze drie setjes staan inmiddels te koop op mijn verkoopsite, evenals drie jasjes en bijbehorende winterse sets van muts of hoedje, sjaal en tas.



Heb ook nog wat losse kledingstukken liggen en ben druk aan het tasjes maken (met stof en band, zoals de tas bij het rode winterse setje), maar daarover een volgende keer meer.


Het is een druilerige herfstdag vandaag, maar daar heb ik geen moeite mee.
Ik heb altijd nog wel wat "bankzaken" af te handelen:



Joke.





1 opmerking:

  1. Wat een leuke setjes allemaal!
    Ja, het was echt tijd voor "bankzaken" gisteren. Hier ook!
    Groetjes, Alyt

    BeantwoordenVerwijderen