Welkom




WELKOM op dit weblog.
Mijn naam is Joke en één van mijn hobbies is het maken van Barbiekleertjes.
Ook maak ik kleding voor Ken, Skipper en Kelly.
Ik doe dat al jaren en nog steeds met veel plezier. De kleertjes verkoop ik via mijn Etsywinkeltje (link in de zijbalk rechts).
Dit weblog is dus NIET de verkoopsite, maar slechts een kijkje achter de schermen ervan. Ik vind het leuk om te schrijven over deze hobby en te laten zien waar ik mee bezig ben. Ook geeft het lezers van dit blog de mogelijkheid om te reageren en vragen te stellen over de kleertjes die ik maak.
Ik hoop dat je het hier leuk vindt en misschien haal je er wel de inspiratie uit om zelf ook aan de slag te gaan.
Joke.

vrijdag 14 maart 2014

Rokjesdag

Met het mooie lenteweer van de afgelopen tijd hebben we misschien de door Martin Bril in het leven geroepen "Rokjesdag" inmiddels gehad, maar gelukkig mogen we de blote benen de hele zomer door laten zien, dus tijd voor blotebenenkleertjes!

Het begin is er:


Een rijtje met poppen in rokjes, korte broeken, gebreide katoenen topjes (patroontjes van Stickatillbarbie) Zelf vind ik het nog wat kale setjes, daarom worden ze eerst nog opgefleurd met een tasje hier, een kettinkje daar, een bijpassend gehaakt hoedje of een gezellige pet. Nu dus nog even aan het werk met de accessoires en dan hoop ik binnen een paar dagen deze gezellige voorjaarssetjes op de verkoopsite te kunnen zetten!
Om daarna gelijk verder te kunnen gaan met zomerjurkjes (er liggen er al een paar geknipt) en wat halflange zomerbroeken.

Fijn weekend allemaal,
Joke.

1 opmerking: