Welkom




WELKOM op dit weblog.
Mijn naam is Joke en één van mijn hobbies is het maken van Barbiekleertjes.
Ook maak ik kleding voor Ken, Skipper en Kelly.
Ik doe dat al jaren en nog steeds met veel plezier. De kleertjes verkoop ik via mijn Etsywinkeltje (link in de zijbalk rechts).
Dit weblog is dus NIET de verkoopsite, maar slechts een kijkje achter de schermen ervan. Ik vind het leuk om te schrijven over deze hobby en te laten zien waar ik mee bezig ben. Ook geeft het lezers van dit blog de mogelijkheid om te reageren en vragen te stellen over de kleertjes die ik maak.
Ik hoop dat je het hier leuk vindt en misschien haal je er wel de inspiratie uit om zelf ook aan de slag te gaan.
Joke.

zondag 30 maart 2014

Koningsdag 2014

 
Koningsdag komt eraan, dus de hoogste tijd om de rode, witte, blauwe en oranje wol uit de kast te pakken en aan de slag te gaan!
Eerst maar even het jurkje van vorige jaar in de herhaling.
Een eerste exemplaar is inmiddels van de pennen gegleden en door Barbie geshowed in een heerlijk (oranje)zonnetje.





Ik ben hard aan het nadenken over andere kleertjes in dit thema, waarbij ik met het oranje natuurlijk ook het aankomende WK-voetbal in mijn achterhoofd heb.
Het logo met de leeuw lijkt me niet haalbaar, maar truitjes en/of shirts met een voetbal erop misschien??







En verder ben ik hier nog steeds lekker bezig met lente en zomerkleertjes.
Zojuist weer drie nieuwe setjes op Jora Poppenmode gezet.



Fijne, zonnige zondag allemaal!
Joke.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten