Welkom




WELKOM op dit weblog.
Mijn naam is Joke en één van mijn hobbies is het maken van Barbiekleertjes.
Ook maak ik kleding voor Ken, Skipper en Kelly.
Ik doe dat al jaren en nog steeds met veel plezier. De kleertjes verkoop ik via mijn Etsywinkeltje (link in de zijbalk rechts).
Dit weblog is dus NIET de verkoopsite, maar slechts een kijkje achter de schermen ervan. Ik vind het leuk om te schrijven over deze hobby en te laten zien waar ik mee bezig ben. Ook geeft het lezers van dit blog de mogelijkheid om te reageren en vragen te stellen over de kleertjes die ik maak.
Ik hoop dat je het hier leuk vindt en misschien haal je er wel de inspiratie uit om zelf ook aan de slag te gaan.
Joke.

woensdag 9 maart 2011

Nieuw en een beetje nieuw


 
Omdat ik dit weblog ook ben gaan gebruiken om te melden welke nieuwe kleertjes er op de site gezet zijn (ter vervanging van een nieuwsbrief die ik eerder meer of minder ;-) regelmatig stuurde), even deze update. De drie B's staan alweer een paar dagen op de site, maar pyjama N009 is vers van de pers. Zojuist nog snel de knoopjes eraan gezet.
 
Trui K156 voor KenVerder lekker bezig met de losse eindjes die ik vorige keer al noemde en ook bedacht ik me dat ik voor Ken wel weer eens wat nieuwe kleren kon gaan maken. Heb een trui voor hem gebreid en er staat er nog een op de pennen. Daarna maar aan de voorjaarskleding, want truien staan er ondertussen aardig wat op de site. Dus wordt het tijd voor overhemden met korte mouw, wat nieuwe lange (en korte!) broeken. Een paar zwembroeken wellicht?
 
We zien wel. Kleine kleertjes maken is heel erg leuk, maar er zijn zoveel leuke dingen. Ben weer zo lekker aan het lezen.... iets wat ik ook erg graag doe... En langzaam maar zeker komt het tuinseizoen er weer aan (ben al aan het voorzaaien). Ik weet niet hoe het met jullie zit, maar mijn dagen hebben nog steeds niet meer dan 24 uur (helaas).
 
groetjes, Joke.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten