Welkom




WELKOM op dit weblog.
Mijn naam is Joke en één van mijn hobbies is het maken van Barbiekleertjes.
Ook maak ik kleding voor Ken, Skipper en Kelly.
Ik doe dat al jaren en nog steeds met veel plezier. De kleertjes verkoop ik via mijn Etsywinkeltje (link in de zijbalk rechts).
Dit weblog is dus NIET de verkoopsite, maar slechts een kijkje achter de schermen ervan. Ik vind het leuk om te schrijven over deze hobby en te laten zien waar ik mee bezig ben. Ook geeft het lezers van dit blog de mogelijkheid om te reageren en vragen te stellen over de kleertjes die ik maak.
Ik hoop dat je het hier leuk vindt en misschien haal je er wel de inspiratie uit om zelf ook aan de slag te gaan.
Joke.

woensdag 27 oktober 2010

Weblog voor Jora Poppenmode

Een kersvers begin van een nieuw weblog.
Altijd een beetje lastig...

Een weblog dat bedoeld is als een kijkje in de keuken van mijn Jora Poppenmode website, een site waarop ik de door mij gemaakte Barbie-, Ken-, Skipper- en Kellykleertjes te koop aanbied.

Ik stel me zo voor dat dit weblog kan gaan dienen als vraagbaak, als punt voor suggesties en als plek waar ik foto's ga laten zien van "werk-in-uitvoering", van mislukte probeersels die de website niet gaan halen en van nieuwe setjes die op de site komen te staan/gezet zijn.

Vandaag een deel van de dag op mijn hobbykamer bezig geweest en deze jurk met ketting voor Barbie gemaakt. Een volgende jurk is alweer in de maak en dat is ook wel nodig, want nadat er de afgelopen periode aardig wat kleertjes verkocht zijn, biedt de website een wat schamele aanblik...
Morgen het volgende jurkje afmaken en nu eerst maar proberen dit weblog een beetje op orde te krijgen.
Tot de volgende keer!
Joke.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten